12 Ekim 2014 Pazar

Keçeden Kapı/Duvar Süsleri

Yaz dönemi boyunca yaptığım sizinle paylaşmaya fırsat bulamadığım çalışmalarımı paylaşmaya çalışıyorum bu aralar. Yaz dönemi çalışmalarımdan birisi de çok beğendiğim ama bir türlü beceremediğim kanaviçe çalışmalarını kendi ilgi alanım olan keçelerle birleştirdiğim kapı/duvar süsü çalışmam. Çocuklarınızın odasının kapısını renklendirmek için çok kolay ve bir o kadar da güzel bir çalışma. Yazın çok sevdiğim DeNiz'imin yeni odasının kapısı için bir süs hazırlamaya karar verdim. Kapı süsünü hazırlarken DeNiz'den de sıklıkla yardım aldım. Çok beğendiğim kasnak panoları kullanarak kafamda bir tasarım oluşturdum ve kesip biçmeye başladım. Çok sevdiğim baykuş figürleri keçelerle ve etaminlerle birleşince ortaya bu güzel çalışma çıktı.

Bu çalışma için ihtiyacını olanlar, istediğiniz renkte etamin kumaşlar, çerçeve kasnak, renkli keçeler, soğuk silikon ve ihtiyacınıza göre renkli ipler. Ben ilk başta ismi iplerle işlemeyi düşünmüştüm ancak keçeleri yapıştırırken etamin kumaşın gözeneklerinin yönüne dikkat etmediğim için olmadı. O nedenle ismi de keçelerden yazmaya karar verdim. Siz ismi kanaviçe gibi işlemek isterseniz etamin kasnağa yerleştirirken kumaşın gözeneklerinin açısına dikkat edin. 

Yazının başında da dediğim gibi çocuklarınızın odalarını, kapılarını renklendirmek için çok basit ama bir o kadar da güzel ve göz dolduran bir çalışma. O zaman, bol renkli, mutluluk saçan kapılarınız olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder