31 Ekim 2014 Cuma

Cross Stitch- Bildiğimiz Kanaviçe

Ne zamandır merak saldığım konulardan biri hakkında yazmaya karar verdim bugün. Hep çok zor olduğunu düşündüğüm ve uzak durmam gerektiğine karar verdiğim cross stitch bizim deyimimizle kanaviçe çalışmalarına başladım. İlk çalışma olunca işin kolayına kaçarak bizim için çok değerli olan bir tarihi isim ve küçük bir görselle birlikte işledim. Pinterestte yaptığım araştırmalarda rastladım tarih ve isim çalışmalarına ve çok hoşuma gitti. Evlilik yıl dönümü, çocuğunuzun doğum günü ya da sizin için çok daha özel bir zamanı işlediğiniz panolar evinizin bir köşesinde durabilir. Siz de bu fikri benim gibi sevdiyseniz haydi iş başına.



Bu kez işimiz çok kolay. Malzemelerimiz nakış iğnesi, doğal çerçeve kasnak, istediğiniz renkte ipler ve istediğiniz renkte bir etamin yani kanaviçe kumaşı. Bu saydığım tüm malzemeleri Eminönü'nde kolaylıkla bulabilirsiniz. Malzemelerin fiyatları da gayet uygun. Her bütçeye göre var. Ancak size tavsiye ilk girdiğiniz yerden malzemeleri almayın. Biraz dolaşıp fiyat sorun çünkü fiyatlar yerine göre baya farklılaşabiliyor.



Tüm malzemeleri hazırladıktan sonra yapmanız gereken elinize bir kurşun kalem alarak kafanızdan belirlediğiniz ya da internetten bulduğunuz görseli kumaşın üzerine çizmek. Böylece yapmak istediğiniz çalışmanın temel çizgilerini görebilirsiniz. Kolay gelsin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder