2 Haziran 2014 Pazartesi

Keçeden Sevimli Telefon Kılıfları

Uzun ve yoğun bir aradan sonra keçe işlerime geri dönebildim. Ne zamandır aklımda olan ama yapmaya bir türlü fırsat bulamadığım küçük bir çanta tasarlamaya karar verdim. Malum anaokulu öğretmeni olmamdan kaynaklı elimde telefon ya da başka şeylerle ortalıkta dolanamıyorum ve çoğu zaman kıyafetlerimin cepleri telefonum için küçük geliyor. Ben de son projeyi teslime der etmez sıvadım kolları oturdum keçelerimin başına ve kendime sevimli mi sevimli iki tane telefon kılıfı yaptım.

Bunu yapabilmeniz için her zamanki gibi gerekli malzemeler keçe, soğuk silikon, makas, iğne ve iplik. Bütün bu malzemeleri önceden de bahsettiğim gibi Eminönü'nden bulabilmeniz mümkün. Ayrıca bu aralar yeni bir site keşfettim keçe siparişi verebiliyorsunuz. Özellikle İstanbul dışında yaşayanların online sipariş verebilmek çok işine yarayacaktırç http://www.ipekyoludesign.com/ bu web sayfası üzerinden keçe temin edebilirsiniz. Diğer malzemeleri zaten her hangi bir tuhafiyecide bulabilmeniz mümkün.  

Sonra kafanızda bir tasarım yapıyorsunuz ve başlıyorsunuz kesip yapıştırmaya. Benim tasarımım sonucu ortaya bu iki şirin telefon kılıfı çıktı. Bunları biraz daha büyük yaparak minik çantalar olarak da kullanabilirsiniz :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder