30 Mart 2014 Pazar

Saçlarınıza Bahar Gelsin


Gündemin yoğunluğundan yazacak ruh hali bulamamamdan mütevellit bir süre yoktum ortalarda. Gelirken sizin için baharı getirmek istedim. Hazır doğa ana uyanmaya başlamış, her yer rengarenk çiçeklerle donanmışken, sizin saçlarınıza da bahar çiçekleri konsun istedim. O yüzden bugün size saçlarınıza baharı  nasıl  getireceğimizi  anlatacağım.   

Arkadaşımın düğününde nedime olacak sevdiğim bir arkadaşımın minik kızı için bir saç bandı hazırladım. 



 
 Malzemeler her zamanki gibi emin önünden alındı. İstediğiniz renkte irili, ufaklı çiçekler, çift taraflı ara dantel, istediğiniz renk ve şekilde kurdeleler ve vazgeçilmezimiz soğuk silikon. Tasarım ise tamamıyla sizin göz zevkinize kalmış bir durum.






Benim minik nedimenin saçı için yaptığım bu sanç bandını sadece bu amaçla yapmadım aslında.
Bu saç bandı, yeni doğum yapmış anneler için çok güzel bir hediye olabilir. Yani lohusalar için kullanabiliriz. Ya da yazın, yazlık elbiselerle saçınıza takabilir ya da şapkalarınız için aksesuar olarak kullanabilirsiniz.



Kendi zevkimizi gözler önüne sermek için bir şeyin moda olmasını beklememize gerek yok. Kendimiz için bu şekilde bileklikler tasarlayabiliriz ki yazın renkli elbiselerle çok şık duracaktır. 



Çiçekli bileklikler takmak için illa nedime olmamıza gerek yok değil mi J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder